Leveringen en artikelen retour sturen


Wij, Sanders Parts, trachten steeds onze levering stipt en vlekkeloos te laten verlopen. Maar jullie als klant spelen hier ook een belangrijke rol in. 

Daglevering: 

De dagleveringen vinden plaats tussen 8u00 ’s morgens en 17u00 ’s avonds, bij deze leveringen moet er steeds iemand aanwezig zijn voor ontvangst. Onderteken steeds de vrachtbrief van de chauffeur voor ontvangst en controleer het aantal colli’s. Indien er een doos beschadigd of manco is, deze niet zomaar accepteren, maar ten alle tijden de schade of manco schriftelijk melden op de vrachtbrief & ons onmiddellijk op de hoogte brengen. Wanneer u dit niet doet kunnen wij de transporteur niet aansprakelijk stellen voor de eventuele schade of manco levering. 

Nachtlevering: 

Wij, Sanders Parts, trachten zoveel mogelijk klanten te beleveren tijdens de nacht. Deze levering gaat vlotter en sneller en jullie kunnen trouwens de werkzaamheden sneller aanvatten. Deze leveringen gebeuren op vertrouwen en kunnen niet onmiddellijk gecontroleerd worden. Zorg steeds dat de goederen op een veilige, overdekte en transpallet toegankelijke locatie kunnen geleverd worden. Op het ogenblik dat u merkt dat één van de dozen of producten beschadigd is of ontbreekt, neem een foto & laat het ons binnen de 24u weten. Indien deze overdekte plaats niet voorhanden is, kunnen wij ook niet aansprakelijk gesteld worden voor schade te wijten aan weersinvloeden.

Nog geen nachtleveringen?

Een veilige, overdekte en transpallet toegankelijke locatie waar wij de goederen kunnen afleveren is voldoende.

Klik hier voor nachtlevering

Artikelen retour sturen

Indien u een retour of een garantie aanvraag wenst te doen, gelieve steeds een aanvraag te doen via onze website en het formulier toe te voegen aan de colli. Indien deze aanvraag niet gebeurd is, kan het langer duren om deze te verwerken.

https://www.sandersparts.be/documents/garantieaanvraag.xml
https://www.sandersparts.be/documents/retouren.xml

Kent u onze oranje retoursticker al? 

Gelieve niet lukraak op te sturen, maar gebruik consequent deze sticker! Dankzij verbeterde traceerbaarheid wordt uw aanvraag sneller en nauwkeuriger verwerkt. Plak daarom altijd deze sticker op uw retourzending en sluit de doos / dozen.

Bij losse colli's op een pallet: bevestig op elke colli een oranje sticker. Als de losse colli's op een pallet zijn vastgebonden, volstaat één oranje sticker.

Nog geen stickers, bel of vraag aan één van onze vertegenwoordigers. 

Bestel hier


Hoe vul ik de sticker in?

Vermeld het artikelnummer & reden (retour, garantie,…) op de oranje sticker alsook het aantal colli’s. 



Soorten retourzendingen:

U kan de onderdelen retour sturen via een georganiseerde transport, zelf de onderdelen brengen of via een bezoek van één van onze vertegenwoordigers. Houd er rekening mee dat de teruggestuurde goederen pas aan u worden gecrediteerd op het moment dat ze door ons zijn verwerkt.

Geef nooit retours mee met onze transporteurs zonder dat deze een opdracht hebben ontvangen van ons. Dit geeft aanleiding tot verloren zending en hiervoor kunnen we niet aansprakelijk gesteld worden.

Ruildelen retour sturen:

Indien u een ruilartikel of schrootartikel wil terugsturen, gelieve deze steeds in de originele doos naar ons toe te sturen. Wij, Sanders Parts, moeten deze ook in de originele verpakking terug sturen om het statiegeld terug te kunnen vragen. Vergeet niet de oranje sticker op de doos te plakken & jullie retouraanvraag in te dienen op onze website.

Nieuwe delen retour sturen:

Nieuwe onderdelen worden alleen geaccepteerd voor het retourproces als deze in de onbeschreven originele en intacte verpakking terugkomen. Het onderdeel zelf mag geen schade vertonen of tekenen van montage hebben. Gelieve de door ons aangebrachte artikelnummers niet te verwijderen. Maak bij het retourneren gebruik van de oranje retoursticker die wij gemakkelijk kunnen verwijderen.

Bij retour van speciaal bestelde onderdelen kunnen terugname kosten aangerekend worden door onze leverancier, die wij dan zullen doorrekenen aan u. Niet alle speciaal bestelde producten kunnen zomaar teruggestuurd worden. Informeer u!

Garantie delen retour sturen:

Gelieve het garantieformulier op onze website volledig in te vullen, het formulier toe te voegen aan de colli en de oranje sticker op de doos te plakken. Deze gegevens hebben wij nodig om de aanvraag op te starten bij onze leveranciers. Uiteindelijk zijn het onze leveranciers die beslissen over het verdere verloop van de aanvraag.

Ook deze producten kan je terugbezorgen via de vertrouwde weg.

Meest recente posts

Schrijf u in op de nieuwsbrief en blijf als eerste op de hoogte van ons laatste nieuws!

In de kijker

Meer informatie nodig?
Contacteer ons?

Reserve onderdelen, assistentie en kennis is waar wij voor staan.
Neem contact met ons op per telefoon, e-mail of via onze social media kanalen.

Contacteer ons