Daglevering: De dagleveringen vinden plaats tussen 8h00 ’s morgens en 18h00 ’s avonds, bij deze leveringen moet er steeds iemand aanwezig zijn voor ontvangst. Onderteken steeds de vrachtbrief van de chauffeur voor ontvangst en controleer het aantal colli’s. Indien er een doos beschadigd of manco is, deze niet zomaar accepteren, maar ten alle tijden de schade of manco schriftelijk melden op de vrachtbrief & ons onmiddellijk op de hoogte brengen. Wanneer u dit niet doet kunnen wij de transporteur niet aansprakelijk stellen voor de eventuele schade of manco levering.
Nachtlevering: Wij Sanders Parts trachten zoveel mogelijk klanten te beleveren tijdens de nacht. Deze levering gaat vlotter en sneller en jullie kunnen trouwens de werkzaamheden sneller aanvatten. Deze leveringen gebeuren op vertrouwen en kunnen niet onmiddellijk gecontroleerd worden. Zorg steeds dat de goederen op een veilige, overdekte en toegankelijk locatie kunnen geleverd worden. Op het ogenblik dat u merkt dat één van de dozen of producten beschadigd zijn of ontbreken, neem een foto & laat het ons zo snel mogelijk weten. Indien deze overdekte plaats niet voorhanden is, kunnen wij ook niet aansprakelijk gesteld worden voor schade te wijten aan weersinvloeden.
Nog geen nachtleveringen?
Een veilige, overdekte en toegankelijke locatie waar wij de goederen kunnen afleveren is voldoende.Klik hier voor nachtlevering
Artikelen retour sturen
Indien u een retour of een garantie aanvraag wenst te doen, gelieve steeds een aanvraag te doen via onze website.https://www.sandersparts.be/documents/garantieaanvraag.xml
https://www.sandersparts.be/documents/retouren.xml
Kent u onze oranje retoursticker al?
Stuur niet zomaar op, maar gebruik steeds deze sticker! Door de betere traceerbaarheid zal uw aanvraag sneller en correcter verwerkt worden. Plak dus steeds deze sticker op uw retourzending.
Nog geen stickers, bel of vraag aan één van onze vertegenwoordigers.
Bestel hier
Nog geen stickers, bel of vraag aan één van onze vertegenwoordigers.
Bestel hier
Hoe vul ik de sticker in?
Vermeld het artikelnummer & reden (retour, garantie,…) op de oranje sticker alsook het aantal colli’s. Zie hieronder hoe je deze sticker invult!Soorten retourzendingen:
U kan de onderdelen retour sturen via een georganiseerde transport, zelf de onderdelen brengen of via een bezoek van één van onze vertegenwoordigers.Geef nooit retours mee met onze transporteurs zonder dat deze een opdracht hebben ontvangen van ons. Dit heeft aanleiding tot verloren zending en hiervoor kunnen we niet aansprakelijk gesteld worden.
Ruildelen retour sturen:
Indien u een ruilartikel of schrootartikel wilt terugsturen, gelieve deze steeds in de originele doos naar ons toe te sturen. Wij, Sanders Parts, moeten deze ook in de originele verpakking terug sturen om het statiegeld terug te kunnen vragen.Vergeet niet de oranje sticker op de doos te plakken & jullie retouraanvraag in te dienen op onze website.
Nieuwe delen retour sturen:
U kan nieuwe delen terugsturen, enkel als de doos en het artikel intact zijn en met de goedkeuring van Sanders Parts. Wanneer u over de goedkeuring beschikt, schrijf niet op de doos, maar plak dan de oranje retoursticker op de doos en stuur het artikel op.Opgelet: Bij retour van speciaal bestelde onderdelen kunnen terugname kosten aangerekend worden door onze leverancier, die wij dan zullen doorrekenen aan u. Niet alle speciaal bestelde producten kunnen zomaar terug gestuurd worden. Informeer u!
Garantie delen retour sturen:
Gelieve het garantieformulier op onze website volledig in te vullen, alsook de oranje sticker op de doos te plakken. Deze gegevens hebben wij nodig om de aanvraag op te starten bij onze leveranciers. Uiteindelijk zijn het onze leveranciers die beslissen over het verdere verloop van de aanvraag.Ook deze producten kan je terugbezorgen via de vertrouwde weg.